Byond A Culture of Contest

141 گروه هر که این آخر دست و فرهنگی ۀ جامع یا گفتاری نقطه دو از توان می را نظر از کرد: مطالعه دیدگاه از یا درونی دیدگاه بیرونی. 9 تکا ا یمدو به فقط که هائی ه رشت در قرن دوم ۀ نیم از ، کنند می بیستم کم کم نظریه پردازان منتقدی از که اند هشد ظاهر ضرورت اولی در . کنند می جانبداری نتیجه حال به تا موقع آن از و ها ت نهض ۀ مطالع های ن سازما طرفدار سوی از زن حقوق پژوهشگرن ها ت نهض این طرفدار مشروع همان ،شده شناخته که طور بومی مردم سوی از میبو های گفرهن ۀ مطالع فعالانه تشویق است شده که حال . در زمین ۀ تجزیه و تحلیل ، ایم ه رسید عطف ۀ نقط این به های ه دیدگا و درونی بیرونی به طور ای ه گسترد ً و مکمل متقابلا تقویت ۀ کنند یکدیگر تصور نه و ندشو می ً و متضاد متقابلا ۀ ردکنند دیگری. باید حال بگوئیم که تجزیه و تحلیلی یک از یدآ می دنبال به که دیدگاه درونی ناشی فردی سوی از و شود می نوشته که شده دهه دو صاحب به تجربه شرکت عنوان کننده در ناظر – جوامع بهائی متنوع است قاره چند در . هرچند بهائی ۀ جامع ۀ مطالع بیرون از ارزش با نیز است لازم و کار این اما بایستی توسط دیگران صورت بگیرد . تجزیه و تحلیل در تجزیه و تحلیلی بحث با را کار ،یدآ می دنبال به که نگری جهان ۀ دربار اندام - به که ای هگون یها روال و ها ه توصی غیرخصمانۀ بهائی ۀ جامع بخش می شکل شروع ،ند به بعد . کنیم می بررسی این از شماری پرد میها روال و ها ه توصی ازیم که الگوهای بهائی برای تصمیم گیری ، جمعی ساختارهای مؤسسات بهائی و راهبر بهائی دهای برای را اصلاحات اجتماعی .ند گیر می بر در همچنین فرضیاتی ۀ دربار را انسان طبیعت شرح اساس که یمده می ۀهم ۀ نظری عناصر بهائی هنجاری را تشکیل و ندده می این سرانجام با را فصل ارزیابی این کارآئی بحث با که کاری ،یمبر می پایان به ها روال و ها ه توصی بهائی ۀ جامع ۀ تجرب ۀ دربار عمل در د. گیر می صورت نگری جهان اندام وار اعضای بهائی ۀ جامع نگری جهان مشترکی به توان می که دارند درستی آن »وار اندام «را توصیف . کرد بهائیان از وابستگی وار اندام نژادهای بشری یک به ، دیگر انسان بین ۀ رابط وار اندام ماهیت و محیط و او زیست از جریان اندام و رشد وار سازگاری که ۀ مشخص تحول بشری جمعی است، . یند گو می سخن بهائیان نگری جهان این در

RkJQdWJsaXNoZXIy MTA1OTk2