Byond A Culture of Contest

22 با محروم از زنان ساختن دسترسی به تحصیلات در و عالی نتیجه ابزار تولید فرهنگی ا ز ، های تمزی نظر این تاریخی بسیاری نسبت آورد دست به زنان به . اند ه بسیاری از و دینژا های تاقلی کارگران نیز فقیر دسترسی ابزار به برابر نا و تولید انتقال فرهنگی را تجربه نتایج که اند ه کرد مشابهی برایشان بار به آورده است به پس . دلائل مختلف مادی و تاریخی برخی های ه گرو از اجتماعی (و ائتلاف )ها گروه از هائی از نظر تاریخی از برتری های ت موقعی برای تعریف بنا و کردن کردن دنیاهای فرهنگی خود برخوردار . اند ه بود و نیت ۀ مسئل تعمد ۀ نحو بر قدرت روابط که این گفتن پندار، و گفتار معنی این به دارند اثر ما کردار نیست چنین که تأثیری ا ًلزوم آ گاهانه یا عمدی است، در هرچند بعضی موارد آشکار ا مثال برای . هست آلمان در رهبری به نازی بیان با وضوح ملی های ن گفتما گرائی آلمانی، ارتش برتری و سالاری نژادی هائی ه نقش ، آ گاهانه و . کرد می دنبال را عمدی تلاش هرچند جهت در تعریف واقعیت است ممکن گاهی آ گاهانه و عمدی باشد، اما به رسیدن تعاریف منفعت از طلبانه واقعیت طریق از همیشه جریانات آ گاهانه و عمدی اغلب ما .دگیر مین صورت که هائی هشیو به را دنیا که داریم گرایش در خدمت منافع ، ماست شخصی ببینیم، آ گاه ا ًلزوم که این بدون باشیم حال در که انجام کاری چنین به . هستیم عبارت گرایش یم توان می دیگر، ناآگاهان به ای ه نظراتی داشته باشیم که بامنافع گاریزسا ما شخصی دارند. 41 ما آ گاهانه از پس که این سنجیدن از هر کدام تفسیرهای از ممکن به حد چه تا حقیقت پیشبرد منافع شخصی ما کمک ،کند می تصمیم یم گیر مین که های هشیو جای به را چیزها خاص ۀشیو یک به دیگر تفسیر بلکه کنیم، تفسیرهای ما از واقعیت تعامل حاصل جریانات پیچیده اغلب و ظریف ، ناخودآ گاه انگیخته ها، شدن توجیه با ها، دنکر جامعه است آن مانند و ها نکرد سازگاری . علت به ،آن بر علاوه و علت ماهیت معلولی پیچیده بین مرغی تخم و مرغ و زبان، اندیشه عمل و اجتماعی تلاش ، برای تعمدی نحو به دانستن مضاعفی مشکل زا .شود می و تنها را نیتی توان می چگونه قاطعانه نسبت خاص گروه یا فرد یک به در داد افراد آن نیت که حالی ، زبان تأثیر تحت ها ه گرو یا افکار و اعمال دیگرانی آنها از قبل که توسط حدی تا کم دست نیت ؟ دارد قرار ، اند ه بود گرایشات روان ارث به که ساختاری به آن بردن انتخاب نیست معنا آن به این .دگیر می شکل ، نبوده ما افراد که را ها ه گرو یا از باید مسئولیت اعمال مبرّا خودشان دانست، این به اًصرف بلکه معناست که مباحث

RkJQdWJsaXNoZXIy MTA1OTk2