Byond A Culture of Contest

4 و اعتقادات بدیهی « » دانست در که های ه گرو نافع م خدمت برخوردار جامعه است، تفوق که ئیها گروه امور در شان بشری همین مدیون فرضیات است بوده . برای 2 فصل در تر روشن کردن این ۀسلط ساختار فرهنگی های هجلو ، متضاد را گرائی تعاون بررسی بحث از پس . کنیم می مختصری های هجلو ۀ دربار تاریخی گونا گون عمق با ، گرائی تعاون بیشتری به بررسی های هجلو مختلف ،آن معاصر از جمله در شهای هجلو نهضت بوم ،ها نظام ۀ نظری زنان، و شناسی محیط ۀ نظری ، زیست ارتباطات حل ۀ گزین و اختلافات می پردازیم . هر کدام انداز چشم علت به ها لمثا این از انتقادی نسبت که ای هویژ به گرائی خصومت هنجاری و دساز می فراهم الگوی برای که جانشینی اقدام اجتماعی ،کند می مطرح انتخاب است شده از حال عین در . آنجا که ها هنگزی این در فرهنگ از ا ًنسبت رقابت یکدیگر جدا که گوئیم می هستند، ارزیابی کردن عملی کارآئی آنها است دشوار درون در . فرهنگی سو هر از عملاً را آنها که تضعیف این کند می رد و به ها جانشین حاشیه لوحانه ساده نظر به و شده کشیده آرمان و ً که ای ه نتیج یند، آ می گرایانه ۀ نظری با کاملا ،شده مطرح 0 فصل در که قدرتی تطابق دارد. به منظور ارزیابی بیشتر الگوهای غیرخصمان عمل ۀ اجتماعی مفید که بود خواهد مروری داشته باشیم بر اجرای آنها در جامعه ای فرهنگی نحوی به را آنها که با جامع یکدیگر ترکیب با 5 فصل در را کار این .کند می بهائی ۀ جامع ۀ مطالع به عنوان نمونه انجام ۀ عرص در ظهور حال در دینی ۀ جامع یک ،یمده می ۀ دامن که جهانی از وسیعی یها روال و ساختارها غیرخصمانه نظام یک در را فرهنگی یکپارچه هم گرد آورده است . بحث نگری جهان با را اندام کلی به که ای هگون بهائی یها روال و ساختارها ، دهد می شکل آغاز با سپس . کنیم می تفصیل بیشتری به بررسی این از شماری از ها روال و ساختارها جمله الگوهای تصمیم گیری ، جمعی ساختارهای مؤسساتی بهائی و راهبردهای بهائی برای اصلاحات اجتماعی پرد می ازیم به ،خود جای در . فرضیات انسان ذات به مربوطه اساس که این ۀهم ۀ نظری عناصر بهائی هنجاری را تشکیل پرد می ،ندده می و ازیم سرانجام با را فصل این ارزیابی مختصری بهائی ۀ جامع عملاً که ای ه تجرب از حال به تا به داشته بریم. می پایان آخر فصل در جوهر تجزیه و تحلیل به را خود کلی صورت کامحا از ای ه مجموع و فشرده این کلی طرح ۀ ارائ از پس . کنیم می بیان موجز احکام بحث به ۀ دربار پیامدهای نظری تر وسیع و پرد می آنها عملی همچنین ازیم نوبت به بعد . به انتقاد پاسخ هائی پیش که یمده می این از شود می بینی احکام و از همچنین نظری چارچوب به که یتر وسیع

RkJQdWJsaXNoZXIy MTA1OTk2