245 وحدت نوع بشر گرفت. به باور او، چالش پیش ترین» را در بر می ترین تا مطلوب «هولناک های ی نزاع بین منافع جزئی دولت روی آنها تغییر سازمان ملل، «از صحنه گیریتمام بشریتبر مبنایهمکاریوهمبستگی مختلفبه محلتصمیم توان به بهترین شکل اقامتمان را بر ی این مسئله بودکه چگونه می درباره دهیکنیم». این سخنان یادآور آن بودکه منشور ی زمین سازمان رویکره شد و نه «ما رهبران سازمان ملل با عبارت «ما مردم ملل متحد» آغاز می طلبعالم». سیاسیمنفعت از نظر هاول، سازمان ملل آینده دو رکن داشت: «یکرکن عبارت است از ترازکشورهایمختلف... و دیگریشاملگروهی مجمعی از نمایندگانهم شوند.» ی زمین انتخاب می طور مستقیم توسط تمام مردمکره استکه به یجهانیخواهند بود وشورای امنیتنیز در مقام این دو گروه هیئتمقننه گو خواهد بود و هیچکشوری از حق وتو نهادی اجرایی به این هیئت پاسخ ملل آینده «پلیس و نیروی نظامی دائمی» برخوردار نخواهد بود. سازمان زیست خود را دارد و در رابطه با اموری مانند امنیت، حقوق بشر، محیط الملل است. هاول دریافته بود و سایر مسائل جهانی مجری حقوق بین چیز نیازمند یک فرهنگ ای بیش از همه ی سیاسی جهانی که چنین پیکره جهانی متعالی بر مبنایحسمسئولیتمشترکاست. ی تمام ادیان توان «در مبانی دیرینه کردکه این فرهنگ را می او تأکید می ی مشابهی از دستورهای اخلاقی جهان» یافت. در این ادیان «مجموعه بنیادین وجود دارند...که فرهنگی برای نوسازی در سطحی جهانی و منبع ای برای اتخاذ رویکردیمسئولانه نسبتبه زمین و تمام ساکنانش و انرژی 34 آورند». های آتی فراهم می و همچنین نسبتبه نسل کردم، چسب هاول را تحسین می ی سخنرانی دل کلمه به کهکلمه درحالی
RkJQdWJsaXNoZXIy MTA1OTk2