259 روح حقوق بشر تر به جهانی مربوط است تا اعتقاداتمذهبی. شاید در جهانی دیگر، شبیه دیدمکه مشغول فرستادن شناسم، احمد را در یکمرکز خرید می که من می جای جهاد، سعی دخترش با آیفونِ آخرین مدلش بود. به پیام به دوست های الکترونیکیکه در اختیارشبود بهجنگباکسالت کرد با انواع بازی می بوکی نبود. عام در عراق چیزی بیشتر از یک پست فیس برود. برای او قتل گرایی، بار بود یا ملالت ناشی از مصرف اما خواه درگیر تروریسمی فاجعه ها مواجه نحوی باید با معنای مرگ و زندگی در جهان افراط هرحال به به ی هرحال از اینمسئله شد.خواه در زندان باشیوخواه در مرکزخرید، به می پرمعنا معنا از مرگ همیشگیگریزی نیستکه آنچه باعث تمایز زندگی بی ها و روابط است. شود، عمق پیوستگی می های پناهندگان بار و هولناکی که در اردوگاه جایی دور از واقعیت اندوه های ها و برنامه های عراق با آن مواجه بودم، در دنیای وبلاگ و زندان ی تفاسیر بلند بود. داعشکه در استفاده وگومحور تلویزیون همهمه گفت از اینترنتتبحر داشت، زیرکانه بهکارخود مشغول بود.جنگروانیداعش مدارانوکارشناسان، هارا تسخیرکند.سیاست غربی موفقشدهبودکهذهن دهندگان همگی مشغول بیان نظراتخود و های سرشناس و نجات چهره هایاجتماعی بودندکه درشبکه یسربریدن دهنده هایتکان تحلیلصحنه اینتصاویرهمه را در بهتوحیرتفرو دلی سادیستی شد.سنگ منتشر می هایخشمگینانه با ترسغریزی، جذابیت تماشای کردن برده بود. محکوم آمیخته بود. با تأمل بر وبیگاه برای قربانیان در رنج دیگران و ابراز تأسفگاه جانبدر فضای اینترنت، به ذهنم رسیدکه ماجرا تنها به به موجنظراتحق شود، بلکه آنچه در غرب و در گذرد محدود نمی آنچه در قلمرو داعش می دهد نیز بخشی از اینجریان است. میان تماشاگران رخ می
RkJQdWJsaXNoZXIy MTA1OTk2