وجویجهانی بهتر درجست 306 ای کوشیده است حکمت باستانی آنان را از بین ببرد، شفادهندگان سنتی کردند - یعنی که با آنها مواجه شده بودم هنوز زبان سکوت را درک می کلام دیگران. آنها کردن حضور بی فرا دادنِ خاضعانه و احساس هنر گوش اند، مدافعان شجاع شأن همچون استادان دانششهودی در خاطرم مانده سمت وار خود به تر که تمدن پرشتاب ما در هجوم دیوانه و منزلتی ژرف پیشرفت، به دستفراموشیسپرده است. باخودم فکرکردمکه اکنونزمان اصطلاح تمدن، روحانیشود و بهکسانیگوش آن فرا رسیده استکه این به شمردشان و از آنها بیاموزد تا آن روح فرا دهد که روزگاری نادان و پستمی ترتیبما نیز این دهد از نو بیابد، و به ایکه ما را به یکدیگر پیوند می باستانی راه بازگشت به خانه را پیداکنیم. انگیز سفرشگفت پگ، مانیتوبا، چهار سال پیش از شهادت ، در وینی ۲۰۰۸ ژوئن ۱۱ در ی دونووا فونتین را زد. این صدایی بودکه بسیاری از لئونا،کسی درِ خانه شنیدند؛ های بومیان درست پیش از آنکه فرزندانشان را ببرند، می خانواده اما این بار، صدای در معنای دیگری داشت. روزی تاریخی برای مردم خاطر مدارس وزیر، هارپر، به ساگکین و سایر بومیانکانادا بود. نخست عنوان صورت رسمی عذرخواهی کرده و به پوستان به روزی سرخ شبانه بخشی از توافقحقوقی با بازماندگان با تشکیلکمیسیون آشتی و حقیقت باره منتشر شد. هنگامیکه فونتین اخبار زیادی دراین 25 موافقتکرده بود. در خانه را باز کرد، همسایگانخود،که زوجسالمند مهاجری بودند، را دید بودند. آنها اخبار را دیده بودند و که با یک بشقابمافین پشت در ایستاده خواستندکاری انجام دهند. می
RkJQdWJsaXNoZXIy MTA1OTk2