وجویجهانی بهتر درجست 36 کشد. راه مان را به چالش می ها، سبک زندگی کند؛ پذیرش تفاوت می جایکار دشوارِ یادگرفتن و خروج بزدلانه از این وضعیت این استکه به تر راکشفکنیم، رشدکردن، دشمن بتراشیم.چرا تلاشکنیم تا هویتیژرف راحتی در دسترسماست؟ که نفرتبه درحالی برای مدتی طولانی، تمدن اسلامی، «دیگریِ» دیرپای جهان غربو تمدن غربی، «دیگریِ» دیرپایِ جهان اسلام بوده است. اما واقعیتجهان امروز ی وقفه شدن، گسترش بی ناپذیر جهانی این است که نیروهای مقاومت کند. دقیقاً ای از مردمحستعلق ایجاد می آ گاهیجمعی، در طیفگسترده اند. در این دوران گرایان به وحشت افتاده به همین دلیل استکه افراط تحولاتِ پرشتاب آنان بیش از هر زمان دیگری به یکدیگر نیاز دارند. ی انزجاری متقابل از واسطه صلیبیون سفیدپوست و جهادگرایان شریر، به یکدیگر، پیوندی ناگسستنی با هم دارند. خواه دوست داشته باشند یا نه، ها ذاتاً پویا هستند و از طریق هایی در موزه نیستند. هویت ها فسیل هویت دهند و توسط هایدیگرشکلمی ها مرتباً به هویت پایان نگرش یبی مبادله های محلی ها، هویت ی تشدید وابستگی گیرند. در بحبوحه آنها شکل می تر خواهند داد. پسبهتر استکه در همواره جایخود را به تعلقاتیگسترده وگو را انتخابکنیمو نهخشونترا. عصبانیت مواجهه با امر محتوم،گفت ای یپیکارجویان هویت، تلاشیمذبوحانه برایگریز از آینده هراسانه بیگانه مشترکاست. ی سرراستی نیست. چندفرهنگی چیزی حال، چندفرهنگی مسئله بااین های لذیذ است. های رنگارنگ و خوراک بسیار بیشتر از تحسین جامه عبور از تعصب مستلزم چیزی بیش از آشناییِ سطحی باکسانی استکه های ی درکهویت کنیم. لازمه یخود را نثار آنان می رواداریِ فخرفروشانه
RkJQdWJsaXNoZXIy MTA1OTk2