در جستجوی جهانی بهتر

وجویجهانی بهتر ‌ درجست 96 رنگدر بلوارسلیموویچدر ‌ یخردلی ‌ خانه ‌ یملی، مهمان ‌ برخلافکتابخانه شد. تنها بخشی ‌ باران دوام آورده بود و هنوز از آن استفاده می ‌ برابر گلوله ها آسیب دیده بود، جانبی بودکه ‌ ی صرب ‌ خانه ‌ از آنکه توسط آتش توپ وآمد داشتند، با ‌ نگارانیکه به هتل رفت ‌ ها داشت. روزنامه ‌ سویکوه ‌ رو به دار نباشند. ‌ دنبال اتاق منظره ‌ کردند که به ‌ واردها توصیه می ‌ شیطنت به تازه دانستند که بهترین نقاط بلوار برای ثبت فیلم ‌ برداری می ‌ های فیلم ‌ گروه هاییاست.دربهترینحالت،اینتصاویرهولناک ‌ تیرخوردنمردمچهمکان سویجهان؛ در ‌ ی ناظران در آن ‌ هایخفته ‌ راهی بود برای بیدارکردن وجدان ای از پورنوگرافی جنگی بود، ‌ بدترین حالت، این تصاویر شکل بیمارگونه ها که ‌ نما برای مخاطبانی در دوردست ‌ ای افراطی از تلویزیونِ واقع ‌ نسخه مبالات، آنها راکِرِختکرده بود. ‌ ی بی ‌ کننده ‌ هایسرگرم ‌ برنامه های ‌ ایهولناکیتبدیلشد.برنامه ‌ یرسانه ‌ باگسترشجنگ،بوسنیبهصحنه خبری پر شده بود از تفاسیر کارشناسان خبره و عالمان متخصصکه در شد. پخش مکرر این تصاویر با ‌ لای آن، تصاویر وحشتناکی پخش می ‌ لابه ، باعثشده بودکه از اهمیتآنهاکاستهشود. ‌ زمینه ‌ نوار «خبر فوری» در پس کردند، تصویریکه از رنج ‌ برایکسانیکه از میدانجنگاخبار را تماشا می شد، مانند نمایشی از احساساتسطحی ‌ بشری در تلویزیون نشان داده می شد. خروج ‌ ای نمی ‌ ی ایجاد این فلاکتهیچ اشاره ‌ رسید. به زمینه ‌ به نظر می ای طبیعی ‌ شد، سانحه ‌ ای بشری تلقی می ‌ عنوان مسئله ‌ جمعی پناهندگان به تفاوتیِ جهانیان آنان را ‌ رحمیکه بی ‌ های بی ‌ بود و نه پیامد اقدامات انسان ی دیگری جلب ‌ جسورتر کرده بود. هنگامیکه توجه مخاطبان به فاجعه ) نیز همواره وجود compassion fatigue شد، خطر خستگی از شفقت ( ‌ می هاییسفیدپوست ‌ داشت. شانسیکه این قربانیان داشتند آن بودکه اروپایی

RkJQdWJsaXNoZXIy MTA1OTk2