پرهیز ی خشونت مبانیِ مبارزه 107 مـا از خشـم، تـرس و امثال ِ خود ِ فـردی ِ بیاییـد فرامـوش نکنیـم کـه رهایـی کوچکـی نیسـت. ِ پرهیزانه، دسـتاورد های خشـونت هـا در اثـر ممارسـت این خالی و ها اهمیت اساسـی دارند توسـط منطق خشـک "چیزهایـی که برای آدم رنـج کسـب ِ بـه جـان خریـدن ِ آینـد بلکـه بایسـتی از طریـق دسـت نمی به ـق کنیـد نبایـد فقـط ّ مهـم را محق ً خواهیـد چیـزی حقیقتا شـوند ... اگـر می هـا را نیـز تـکان دهید." منطـق را اقنـاع کنیـد، بایسـتی قلب جـا کـه مقـدور باشـد کنـش "سـازنده" را اختیـار کنیـد و فقـط زمانی تـا هر جویانـه) را برگزینیـد کـه کنـش "انسـدادی" (یـا همـان اعتراضـی یـا مقابله ضروری باشـد. هـا ناممکن کـرد، اما ی حکمرانـی بـر هنـد را بـرای بریتانیایی گانـدی ادامـه ایـن را بـرای آنـان ممکـن کـرد کـه بـدون نفـرت و بـدون تحقیـر بیـرون برو ند. کننـد، و وقتـی یـک هفتـه امتحـان می ِ ت ّ مـد پرهیزی را به "مـردم خشـونت هاسـت گردنـد کـه قرن می خشـونتی باز ِ سـمت گیرنـد، به از آن "نتیجـه" نمی اسـت." نتیجـه نداده
RkJQdWJsaXNoZXIy MTA1OTk2