پرهیز ی خشونت مبانیِ مبارزه 35 بایسـت از هـر گونـه مسـاعدت و همکاری با آنـان امتناع پرهیز می خشـونت ای در آب. چـرا کـه آنـان هیـچ وظیفـه ِ فراهـم کـردن ّ کننـد، حتـی در حـد کشورشـان کمـک کنند. امـا اگر ِ بـاره ندارنـد کـه بـه کسـی برای غـارت این ِ مرگ از تشـنگی بود و بـه عنوان ِ یـک ژاپنـی راهـش را گـم کـرد و در حـال پرهیز ی خشـونت کننـده کمـک کـرد، یـک مقاومت ِ یـک انسـان درخواسـت خویـش بیانـگارد، بایسـتی بـه آن ِ دشـمن ِ کـس را بـه عنـوان کـه نبایـد هیچ کننـدگان را وادار کننـد کـه هـا مقاومت تشـنه آب بدهـد. فـرض کنیـد ژاپنی ِ عمل ِ کننـدگان بایـد در جریـان صـورت مقاومت بـه آنـان آب بدهنـد؛ در این ]۱۵["]. مقاومـت جـان دهنـد [ولی تـن به همـکاری با آنـان ندهنـد جسـورانه زمانی که ارتش شـوروی برای سـرکوب اصلاحات ِ ایـن پنـدار ی واقعیـت بـر تـن کـرد. بـه چکسـلواکی یـورش بـرد جامـه ۱۹۶۸ در حانه کار عبثـی خواهد بود. ّ مسـل ِ دانسـتند کـه مقاومت چـک می ِ جویـان چاره ِ آمـد را شـجاعانه نقـض و از تمام و در عیـن حـال، آنـان مقـررات منـع رفت شـوروی دوسـتانه ِ دیگـر نیـز سـرپیچی کردند؛ اما با سـربازان ِ انـواع فرامیـن ی انسـانی اعضـای جامعه ِ رفتـار کردنـد و ت ش کردنـد آنـان را بـه عنـوان ِ ی این واکنش خـود راه ندهند. نتیجـه ِ ببیننـد و خشـم علیـه آنان را بـه وجود پیمان ورشـو با سـربازانی بالـغ بر نیم ِ غیرمنتظـره چنـان بـود کـه سـه لشـکر ماه قـادر نبودنـد کنترل کشـور را به دسـت گیرنـد. افزون ۸ میلیـون نفـر تـا چـه تـا حـد زیادی سـبب چـک، آن ِ شـهروندان ِ طبعی بـر شـجاعت و شـوخ آنان در ِ فرسـا شـد مهـارت های طاقت ـت آنـان در مواجهـه بـا سـختی ّ موفقی فـرد بـدکار از بدکاری ِ عمـال یـا همـان جدا دانسـتن َ هـا از ا آدم ِ جـدا کـردن نامیـم که همـراه با محور می شـهروند ِ بـود. مـا امـروزه ایـن راهبـرد را دفـاع پرهیزانه برای ی مدنـی، معادلی جایگزین و خشـونت حانه ّ غیرمسـل ِ بانـی صلح
RkJQdWJsaXNoZXIy MTA1OTk2