مبانی مبارزه‌ی خشونت‌پرهیز

پرهیز ‌ ی خشونت ‌ مبانیِ مبارزه  82 او بـود که در ِ زندانـی شـدن بـرود. وینوبا شـاگرد معتمـد و امین ِ بـه پیشـواز شـد. ‌ او محسـوب می ِ معنـوی ِ وارث و جانشـین ِ عنـوان ‌ سـطحی گسـترده به هـا مطلـب را دریافتنـد کـه سـاتیاگراها از بیـن نرفته ‌ ترتیـب، بریتانیایی ‌ بدین دانسـتند، ‌ موقـت را قدر می ِ ایـن تعلیق ِ بایسـت مرحمـت ‌ اسـت؛ امـا آنان می ی ‌ توانسـتند بـر "مذاکره" درباره ‌ آن هـم در آن وضعـی که گرفتار بودند و نمی کاملـی داشـته باشـند. توجـه داشـته باشـید کـه ایـن ِ هنـد تمرکـز ِ اسـتقلال پـوچ و توخالـی نبـود: وینوبـا شـخصی واقعی بـود که ِ تاکتیـک، یـک نمـاد گذاشـت و مجازاتی واقعی ‌ واقعی را به نمایـش می ِ همـکاری بـا قوانیـن ِ‌ عدم شـد تـا ایـن پیـام را بـه نظام بدهـد که مبـارزه برای ‌ آن پذیـرا می ِ را از بابـت .اسـتقلال از میـان نرفتـه اسـت. بـا ایـن همـه، او فقط یک نفـر بود هدف و ِ ضـروری اسـت، امـا روشـن بـودن اوقـات ‌ گاهی تعـداد بـودن ‌ ر ُ پ خـود باقی ِ درسـت ِ اند. اگر جنبشـی در مسـیر ‌ ضروری همیشـه ـد بـه آن ّ تعه هـا نیاز باشـد بـه آن خواهند پیوسـت. [تأکید ‌ بمانـد، مـردم زمانـی کـه به آن ]. حـروف از مترجم اسـت ِ بـا خمیدگی خورند؟ ‌ درد می ‌ نمادها چقدر به محـدودی دارند ِ تعـداد بودن کاربـرد ‌ ر ُ پ ِ در سـاتیاگراها، نمادهـا هـم مثـل یـاد بیاوریـد کـه سـاتیاگراها بـه معنـای "حقیقـت را محکـم چسـبیدن" ‌ (به بـرآورد ّ تعـداد بـودن را بیـش از حـد ‌ ر ُ پ ِ طـور کـه اهمیـت ‌ اسـت.). همان ایـم. شـاید ‌ از نمادهـا هـم تمایـل یافته ّ ی بیـش از حـد ‌ کنیـم، بـه اسـتفاده ‌ می یـک نمـاد، مربـوط بـه ِ گیـری ‌ کار ‌ ترین نمونـه از خطـا در به ‌ انگیز ‌ تأسـف باشـد. در آن ۱۹۸۹ ژوئـن ۴ ـن پکـن در ِ ماجـرای قتـل عـام میـدان تیانانم

RkJQdWJsaXNoZXIy MTA1OTk2