پرهیز ی خشونت مبانیِ مبارزه 89 چنـان خواهد داشـت. ای اثـری آن چنیـن مخاطره ِ امیـدوار بودنـد کـه قبـول اوج جنـگ جهانی ِ ز سـفید" علیـه رژیـم نـازی در مونیـخ در زمـان ُ "ر ِ طـرح هایـی را چـاپ و پخش کردند دوم ترتیـب داده شـد. آن دانشـجویان دفترچه کرد؛ همـکاری [با رژیـم نـازی] می ِ مبتنـی بـر عدم ِ کـه دعـوت بـه مقاومـت توانـد باشـد چیـزی می ی ایـن کـه آن مقاومـت چگونه چـه آنـان دربـاره اگر ِ ایـن هـم نبودنـد کـه مقاومـت ِ ر ّ دانسـتند و قـادر بـه تصـو هیـچ نمی ً تقریبا حقیقـی یـا ِ پرهیزی همـکاری فقـط یـک جنبـه از خشـونت ِ مبتنـی بـر عدم ِ دانسـتند کـه بـا چیـزی نزدیک بـه مرگ هـا می همـان سـاتیاگراها اسـت. آن هـا از چنین سرنوشـتی حتمـی مواجهنـد (و در نهایـت هـم فقـط یکی از آن کردنـد کـه، "پایانـی بـر وحشـت بهتر از گریخـت)، امـا چنیـن اسـتدلال می ی اخلاقی که شـاید ما در پایـان اسـت." ایـن اسـت آن محاسـبه وحشـتی بی .ط بایسـتی انجـام دهیم َ مفـر ِ سـتم ِ موارد اعتصاب غذا در ساتیاگراها ِ تـری دارد تـا در منازعـات وقـوع کم ِ پرهیزی احتمـال مـرگ در خشـونت ز سـفید" نشـان ُ "ر ِ طـور کـه ماکـس کولبه و طراحان آمیز، امـا همان خشـونت مخاطـره قرار ِ شـود کـه جانمـان را در معرض دادنـد، گاهـی اوقـات لازم می طـور که یا آن 1 اعتصـاب غـذای نامحـدود ً غـذا، خصوصا ِ دهیـم. اعتصـاب هایی ، یکـی از صورت 2 رگ" � م ّ رحد � ذا تا س � اب غ � ت "اعتص � گف دی می � گان آن بروز ِ توانـد در قالـب سـخت می و سفت ِ پـردازی اسـت کـه این نـوع چاره 1. open-ended 2. fast unto death
RkJQdWJsaXNoZXIy MTA1OTk2