مشاطهگری تاریخ
گری تاریخ با مهندسی نفرت در آکادمی مشاطه 24 پرستی /خاک پ) ناسیونالیسم صربی: قوم های ناسیونالیستیِ عمدتاً صربی برای در آن سوی جریانِ مارکسیسم انتقادی، جریان طلبی های برتری دادن به فرمول فکری شروع به سروسامان گیرشدن در محیط روشن جای » شدن های صربی از «قربانی ها و مرثیه صربی کردند. آنها ناسیونالیسم صربی را با بیان مصیبت های تبعیدی صرب که از مخالفان سرشناس ی بالکان پر کردند و چهره های گذشته در جنگ پردازی نظام کمونیستی بودند، از آن حمایت کردند. این ناسیونالیسم بر نیروی اسطوره فکران خوانی از وقایع بعد از جنگ جهانی دوم تکیه داشت. این گروه از روشن تاریخی و خاطره 62 ی نظری با استالینیسم جایگاه مهمی در محافل غربی لیبرال داشتند. ی مقابله واسطه به این جریان دومین گروه مهم 63 کرد. ناسیونالیسم صربی عاقلانه، تاریخی و سازنده جلوه می گرای صرب که های تاریخ فکری یوگسلاوی بود. ناسیونالیست ساز میدان روشن و سرنوشت گرفتن از تدریج با فاصله یابی کرده بودند، به های ضدکمونیسم هویت ابتدا در کمپ لیبرال هایی چنبره زدند: های لیبرالی، در ترویج چنین ایده ارزش حق سرزمینی صربی، حق ملت صرب، ایجاد صربستان بزرگ، دولت صربی واحد، ▪ نفی فدرالیسم یوگسلاوی ها ی جنایات علیه صرب طرفه سازی انحصاری از مردم صرب، بازخوانی یک قربانی ▪ ها توسط سایر اقوام و مسدودبودن امکان بازخوانی جنایات صرب معناکردن صلح، ضرورت توسل به جنگ بی ▪ گیری کوزوو، ی سیاسی ناسیونالیستی بر محور بازپس هدف آنها ترویج یک برنامه ی های دهه آمدن از ساختار فدرالی بود. گروه دوم بعد از سال طلبی سیاسی و بیرون توسعه ی فکران صرب از حزب کمونیست، پروژه توجهی از روشن گیری تعداد قابل و با کناره ١٩٧٠ این گروه از 64 عنوان چارچوب سیاسی خود سروسامان دادند. ناسیونالیسم صربی را به گرایی اعلام وجود ی آلمانی و دولت فکران عمدتاً بلگرادی بودند و در سنت فلسفه روشن ی یوگسلاوی به عنوان هارمونی سیاسی و ها ایده کردند. هرچه در میان نئومارکسیست می شد، در محافل ادیبان و مورخان ها در عین حفظ ملیتشان تحسین می زیستی جمهوری هم کردن لحظاتی از تاریخ ملت صرب علیه های تاریخی و برجسته صرب گرایش به بازخوانی فکران صربی وجود داشتند که تمایل نداشتند گرفت. معدود روشن ی فدرالیسم بالا می ایده فکران صرب در اقبال به این نوع ناسیونالیسم، ی دوم تعریف شوند. وضعیت روشن در حلقه ی قرن نوزدهم در برساختن شبه نبود: فرازوفرودهای متعددی از نیمه الساعه و یک خلق در 66 ووک کارادزیچ 65 پیگیری و ترسیم بود. کردنش قابل ی صربستان بزرگ و مردمی ایده در اثری با ١٩٠٢ در 67 جا»، نیکولای استویانوویچ ها همه در اثری با عنوان «صرب ١٨٤٦ اخراج در کتابی با نام ١٩٣٧ در 68 ها] یا ما»، واشا کوبریلوویچ عنوان «تا انهدام شما [کروات از 70 در اثری با عنوان «صربستان یکدست» ١٩٤١ در 69 ، استفان مولجویک ها آلبانیایی
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTA1OTk2