مشاطه‌گری تاریخ

گری تاریخ با مهندسی نفرت در آکادمی ‌ مشاطه 36 ها علیه ‌ ها و کروات ‌ مدرن»، «ساختن دولت یوگسلاوی»، «اغراق در قضاوت اسلوونیایی کمابیش آگاه بودند 114 ها» و «وضعیت مناطق خودمختار صربستان: کوزوو و ویوودینا» ‌ صرب دادند. ‌ و اتفاقاً به همین دلیل به او میدان می ی یوگسلاوی تیتو ‌ ها در پروژه ‌ شدگی» صرب ‌ ها بیانگر ادبی «قربانی ‌ کاسیچ در این سال شده بود. او با انتقاد از سیاست حزب کمونیست صربستان در مقابل کوزوو تأکید کرد که لحاظ فرهنگی تعریف شود و نه اعطای خودمختاری سرزمینی. حرف ‌ حقوق اقلیت باید به انجامد. کاسیچ در ‌ می 115 ها ‌ گرایی آلبانیایی ‌ او این بود که افزایش خودگردانی کوزوو به الحاق کرد. او در این ‌ ی خودگردان ویوودینا هم مخالفت می ‌ عین حال با افزایش اختیارات منطقه انجامد. حتی در بخشی از همین ‌ جلسه تأکید کرد خودمختاری سرزمینی تنها به فاجعه می گرایانه غلبه پیدا کند، مردم صرب احتمالاً با ‌ بینی کرد که اگر مفاهیم دولت ‌ سخنرانی پیش آل ملی برای متحدشدن در یک دولت واحد، منفجر ‌ داشتن یک هدف تاریخی قدیمی و ایده این سخنرانی منجر به اخراج کاسیچ از حزب شد. اما در عین حال باعث شد او با 116 شوند. ای در تعریف هویت «صربی» و ‌ ی برجسته ‌ ها به چهره ‌ گیری حداکثری از کمونیست ‌ فاصله وگوی مستقیم با ‌ تدریج به گفت ‌ او به 117 بودن» تبدیل شود. ‌ ی «صرب ‌ سخنگوی اصلی پروژه را منتشر زمان مرگ سه جلد از رمان ١٩٧٥ تا ١٩٧٢ ی ‌ مردم روی آورد. کاسیچ در فاصله کرد؛ رمانی که او را به فخر ادبیات صرب و پدر ناسیونالیسم صرب ملقب کرد. رمان بعدی رو شد. برای سپاسگزاری ‌ ، نیز با اقبال عمومی در نشر و جذب مخاطب روبه در زمان شر او، به عضویت تمام آکادمی علوم و فرهنگ صربستان ١٩٧٧ از قلم و آفرینش ادبی کاسیچ، در 118 منصوب شد.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTA1OTk2