مشاطه‌گری تاریخ

گری تاریخ با مهندسی نفرت در آکادمی ‌ مشاطه 41 )١٨٨٨( دیچ ‌ ه ‌ تابلوی «یتیم بر مزار مادر» اثر اوروش پر یووان راشکوویچ شناس ‌ های مهم و تأثیرگذار بر جریان وقایع منتهی به جنگ بوسنی، روان ‌ یکی دیگر از چهره شناسان مکتب فرویدی ‌ است. راشکوویچ خود را از روان 131 شهیر صرب، «یووان راشکوویچ» کرد. او با تکیه بر تئوری ناخودآگاه فروید و نشاندن آن در بستر ژئوپلیتیکی ‌ معرفی می ها» کمک زیادی کرد. ‌ یوگسلاوی، به فراگیرشدن ایدئولوژی «ضرورت جنگ با غیرصرب منتشر کرد. در این کتاب او بر اساس 132 سرزمین دیوانه کتابی با عنوان ١٩٩٠ او در اش از ‌ های شخصی و مراجعان کلینیکی ‌ هایی که در جریان اتفاق ‌ ها و روایت ‌ داستان ها ‌ های کروات) شنیده بود، مدعی شد که صرب ‌ های کروات (فاشیست ‌ گری اوستاشه ‌ وحشی دهد در صورت عدم تصاحب ‌ ی اودیپ هستند که به آنها قدرت می ‌ ای از عقده ‌ دارای مجموعه داد ‌ مادر (که در نظر او سرزمین یوگسلاوی بود) قیام کنند و پدر را بکشند. او توضیح می ها با داشتن ترس از اختگی ناتوان از اِعمال هرگونه اقتداری هستند. مسلمانان ‌ که کروات پرست و ‌ بوسنیایی نیز درگیر تثبیت شهوت مقعدی هستند و از این رو افرادی بسیار مال ها تنها گروه «قومی»ای ‌ گیری پایانی راشکوویچ این بود که صرب ‌ نتیجه 133 طماع هستند. های ‌ هستند که دارای درکی از اقتدارند و باید آن را بر مردم یوگسلاوی اعمال کنند. کروات ی ‌ ها ندارند. او در هر نشست، برنامه ‌ شدن در برابر صرب ‌ شده و مسلمانان راهی جز تسلیم ‌ اخته ی سیاسی خود ‌ کرد و نظریه ‌ گوی تلویزیونی از فرصت استفاده می ‌ و ‌ رادیویی، تظاهرات یا گفت کرد. کمی بعد، حزب دموکراتیک صرب را در ‌ شناسی فرویدی تبلیغ می ‌ را مبتنی بر روان شناسی ‌ ی روان ‌ شده ‌ بندی مفاهیم شناخته ‌ کرد سرهم ‌ کرواسی تأسیس کرد. کاری که او می ی ‌ ها به تصرف همه ‌ کردن آن با عقاید شخصی خودش برای تشویق صرب ‌ بندی ‌ و بسته سازی ‌ سرزمین یوگسلاوی بود. شاید بشود گفت راشکوویچ مشغول برساختن مدلی از زمینه های بعدی ‌ سازی نژادی بود. بررسی ‌ ی پاک ‌ سازی برنامه ‌ برای حمله به دیگران با فرهیخته داد ‌ در کرواسی در آن مشغول به کار بود، نشان می 134 از کلینیکی که او در شیبنیک

RkJQdWJsaXNoZXIy MTA1OTk2