مشاطه‌گری تاریخ

گری تاریخ با مهندسی نفرت در آکادمی ‌ مشاطه 48 سوی بالاتر بردن سطوح مسئولیت ‌ بعد از جنگ جهانی دوم تحولات حقوقی عموماً به طورکلی انجام شر بوده است. امروز تقریباً شکی وجود ‌ فردی در قبال ارتکاب جنایات و به ی جنگ مسئول ‌ ویژه در هنگامه ‌ ندارد که افراد باید در قبال آنچه قادر به انجام آن هستند به ی حقوقی یا عرفی در خصوص حفظ ‌ باقی بمانند. شاید بتوان گفت امروز کمترین معارضه مسئولیت افراد در قبال ارتکاب جنایت وجود دارد. های یوگسلاوی ‌ ویژه بعد از جنگ ‌ در کنار مسئولیت فردی، مسئولیت گروهی نیز به ی مغفولی ‌ کردن زاویه ‌ مورد توجه بیشتر قرار گرفت. در همین زمینه ویرجینیا هِلد با برجسته ی قومی در یوگسلاوی ‌ انداختن مناقشه ‌ راه ‌ هایی که نقشی در به ‌ ها یا شبکه ‌ از تأثیر گروه فکران» جلب ‌ داشتند، در تفسیرش از وقایع بوسنی توجه ما را به «مسئولیت گروهی روشن 157 کند. ‌ می گیری فلاسفه در خصوص باید و نبایدهای پذیرفتن مسئولیت گروهی، ‌ او با مرور موضع هایی ‌ تواند حداقل در مورد گروه ‌ کند که گفتمان «مسئولیت اخلاقی گروهی» می ‌ تأکید می این رویکرد «مسئولیت گروهی» هیچ منافاتی با 158 خاص مورد توجه جدی قرار گیرد. هلد به تعریف مایکل زیمرمان از مسئولیت اخلاقی اشاره 159 «مسئولیت شخصی» ندارد. دهد: اینکه، زیمرمان مسئولیت را به یک ادعای صریح ‌ کند و به تعریف او ارجاع می ‌ می شناسد که بتوان او را برای نتیجه یا ‌ داند. او فردی را اخلاقاً مسئول می ‌ اخلاقی مربوط می مثابه ‌ فکری به ‌ های روشن ‌ اگر این تعریف را معیار بگیریم، ما با حلقه 160 عملی سرزنش کرد. فکری ‌ های روشن ‌ شویم. درست است که در بین گروه ‌ رو می ‌ یافته روبه ‌ هایی غیرسازمان ‌ گروه ها معمولاً ‌ رو نیستیم اما کلیت این گروه ‌ ای روبه ‌ شده ‌ مراتب و قدرت مشخصاً توزیع ‌ ما با سلسله فکری هستند. هلد با هشدار در ‌ دارای نفوذ و اثرگذاری چیزی بیش از یک تریبون روشن های صرب در تبلیغات پیش ‌ گرفتن «مسئولیت گروهی» ناسیونالیست ‌ مورد خطرات نادیده گرفتن این مسئولیت ‌ دهد و در مورد ضرورت جدی ‌ از جنگ یوگسلاوی به ما هشدار می 161 دهد. ‌ ویژه در برابر کسانی که در کار پراکندن نفرت قومی هستند، زنهار می ‌ به یا هرگونه تحریک قومیتی، زبانی یا نژادی مشخصاً در ‌ نباید فراموش کنیم که توهین های ‌ بودن ضمانت ‌ ی مبهم و پراکنده ‌ واسطه ‌ اما به 162 شد. ‌ قوانین یوگسلاوی جرم محسوب می حقوقی اثربخشی آنها ملغی شده بود. به همین دلیل، زمانی که بلندگوهای برخی متفکران مندان بیشتری ‌ شد، شنوندگان و علاقه ‌ ها با صدای بلندی پخش می ‌ در غیرسازی از قومیت ی اثرگذاری تبلیغات ضدقومیِ متکی به ‌ کرد. دامنه ‌ هم بدون بازخواست قانونی پیدا می فکران در فضایی بدون مهار، هر آنچه برای ‌ حیثیت آکادمی صربستان باعث شده بود روشن شان مقتضی است را به هم ببافند و با نام نجات مردم صرب، علیه دیگری ‌ ی سیاسی ‌ برنامه پیش بگذارند.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTA1OTk2