مشاطه‌گری تاریخ

گری تاریخ با مهندسی نفرت در آکادمی ‌ مشاطه 56 راحتی ‌ بودند که به ‌ ی ناسیونالیست تندرویی شده ‌ یافته ‌ سازمان ‌ های نیمه ‌ محل اتصال گروه کردند. ‌ تجمعات راست افراطی را سازماندهی می های بسیار کوچک و مخفی ‌ )، میزبان گروه Marakana ی سرخ بلگراد ( ‌ استادیوم ستاره ویژه گروه موسوم به ‌ کردند، به ‌ های تروریستی فعلی عمل می ‌ راست افراطی که شبیه سلول ی هواداران با پوشیدن لباس سیاه شعارهای ‌ »، بود. در استادیوم پارتیزان، همه ١٣٨٩ «کوزوو تر نیز ‌ کردند. پیش ‌ تکرار می 186 ها» ‌ ای را در تأیید «مالکیت کوزوو در دستان صرب ‌ شده ‌ نوشته نظامی ‌ یکی از رهبران شبه 187 ی سرخ بلگراد در دست آرکان، ‌ هدایت طرفداران تیم ستاره بسیار خشن گروهی به نام ببرها، بود که در جریان جنگ با بوسنی به جنایات جنگی هم از میان ١٩٩٠ ی ‌ وجود داشت که در دهه Obraz کوچک دیگری نیز همچون ‌ متهم شد. گروه ای به همین نام متولد شده و حالا با ‌ های ارتدوکس ناسیونالیست صربی حول مجله ‌ جمع های ورزشی وارد شده بود. این گروه با بازخوانی جنبش چتنیک ‌ ای به میدان ‌ تبلیغات رسانه پیوسته علیه دیگر اقوام بالکان، رادکو ملادیچ از رهبران صرب ‌ وقوع ‌ های به ‌ صرب و جنایت کردن آیین ارتدوکسی ‌ نشینی دین و مذهب، برجسته ‌ کردند. هم ‌ بوسنی را آشکارا تحسین می های صرب بود. ‌ گرفتن تکثر کاتولیک یا مسلمان از محورهای مورد تأکید این گروه ‌ و نادیده گروه دیگر، 188 شد. ١٩٩٥ ی ‌ کشی سربرنیتسا در ژوئیه ‌ هم یکی از متهمان نسل Obraz 190 فعال شده بود. ١٩٩٠ بود که گرایش یهودستیزی داشت و عملاً از 189 «خون و شرف» ها نداشت. ‌ های مکتوب نیز چندان تفاوتی با ذهنیت حاکم بر تلویزیون ‌ جریان رسانه جای ‌ نوشتند: به ‌ های مختلف، دیگر چیزی از فدرالیسم نمی ‌ های محلی در جمهوری ‌ روزنامه و Politika ی ‌ کردند. در بلگراد روزنامه ‌ یوگسلاوی، تاریخ هر جمهوری را برجسته می در زاگربِ کرواسی Dnevnik و Delo ، Mladina در لیوبلیانای اسلوونی، Nin ی ‌ نامه ‌ هفته ی ناسیونالیسم ‌ ی طیف سیاسی متنوع اما در عین حال آینه ‌ دهنده ‌ نشان Vjesnik و Borba ها بودند. ‌ ی جمهوری ‌ در حال گسترش در همه های بسیار کوچک ‌ ی مهمی از ورزشکاران و هنرمندان و گروه ‌ راست افراطی در شبکه رفتند، نفوذ کرده و آنها را با خود همراه کرده بود. ‌ که معمولاً به مسابقات فوتبال می سازی در ‌ متقابلاً وضعیت در اسلوونی و کرواسی هم مشابه الگوهای یارگیری و شبکه داران و هنرمندانی که به هر حال ‌ ها، باشگاه ‌ های معروف، فوتبالیست ‌ صربستان بود. خواننده شان از ‌ های اجتماعی ‌ ای دسترسی داشتند، در بیان سیاسی و فعالیت ‌ های توده ‌ به مخاطب کردن یک تغییر فوری کلیدوار ‌ توانستند با فعال ‌ گرفتند. آنها می ‌ ناسیونالیسم افراطی بهره می های ‌ ویژه کوزوو موجی از همراهی ‌ های ناسیونالیستی علیه کرواسی، بوسنی و به ‌ از خواست جا ‌ ها بیافرینند. ناسیونالیسم قدرتمندی که تقریباً در همه ‌ ها و رسانه ‌ ای را در خیابان ‌ توده های پیچ و ‌ ها تبدیل شده بود. در چنین اتصال ‌ ی بحران ‌ حاضر بود، به جوابی برای همه ستاندن ‌ کردن شهرها یا جان ‌ های کلامی و ویران ‌ واپیچی بود که خشونت، اوباشگری، وقاحت

RkJQdWJsaXNoZXIy MTA1OTk2