دین در دنیای معاصر 104 کوشیم کنیم و می ای دیگر است، استدلال می ی دینی یا سکولار عده پایه کنند، ایشان ها در بادی امر فکر می رغم آنچه که آن نشان دهیم که علی توانند یک برداشتسیاسی معقول را تصدیقکنند که مبنایی همچنان می اسلام و کتاب آندرو مارچ با عنوان 13 برای استدلال عمومی هم باشد». ای ام، نمونه که من در فصل سومکتابم شرح داده چنان 14 شهروندی لیبرال زمان از حدس همدلانه با تکیه بر منابع فقهی اسلام سنی است و هم وبسط دهد و مبانی اخلاقی آن را کوشیده این روش رالزی توجیه را شرح بیشتر تدقیقکند. های گوید هم در بیانیه و هم حدس، شهروندان باورمند به دیدگاه رالز می دهندکه به مبانی جامعمعقولولیمختلفبه یکدیگر اطمینانخاطریمی های مبتنی دموکراسی و عدالت و رواداری باور دارند و درنتیجه پیوند تصریح رالز بخشند. به خویش تحکیم می بر «دوستی مدنی» را در میان ) و استادشمحمود ۱۹۴۶ خوانشرفرمیستیعبدالله احمد النعیم (متولد سوی یک اصلاح به ) از شریعت اسلامی در کتاب ۱۹۰۹-۱۹۸۵( طاها اسلام و حکومت طورکتاب متأخرتر النعیم با عنوان و همین( اسلامی ی خوبی و پس از مرگ رالز منتشر شد) نمونه ۲۰۰۸ که در سالسکولار های سیاسی خرد از وضعیتی استکه یک نفر از منظری اسلامی از ارزش پوشان حمایت گرایی دموکراتیک و اجماع هم عمومی و قانون اساسی 15 کند. می هایدینی موسوم یدیگریکه رالز درمورد بیانیه وحدس، سند آزادی نمونه صادرشده از سوی شورای دوم واتیکان در سال Dignitatis Humanae به است. بر اساس این سند که از تحولات مهم در دنیا پس از جنگ ۱۹۶۵ ی مسیحیت کاتولیک و دموکراسی است، جهانی دوم در بحث رابطه
RkJQdWJsaXNoZXIy MTA1OTk2