Rupert Murdoch - aaSoo-2

های آسو ᡨᣂ دف ۲ ͭ چطور رت ᗙ رو ᠒ اتوری ᢠᣂ ام ان را از نو ساخت؟ ᡟ ج ᝹ مردا ٢٤ راجر استون ه ᘘ عدها در مصاح ᗷ ᝹ ه مردا ᗷ ان ᜡᗬ ای گفتکه از جانب ر مﮏ کرده تا ᜇ » ست ᛀ ورک ᗬᖔ نی « ان در ᜡᗬ وزی ر ᢕᣂ ه پ ᗷ مﮏ ᜇ را برای ات ᗷ انتخا ۱۹۸۰ ات آن ᗷ ورک را در انتخا ᗬᖔ الت نی ᘍ ان برد ا ᜡᗬ م ر ᘮ خرد. ت ᗷ ᣤ᝹ سال مدیون مردا ﮏ ورق قاب شده از ᘍ ᝹ ﺴت. مردا ᙏ دا » ورک ᗬᖔ نی ست ᛀ « ه ᗷ ᣤ افت شا ᘮ را درض ان، در ᜡᗬ وزی ر ᢕᣂ ت پ ᛞ مناس »ᜇ ﻼب ۲۱ « ازار ᗷ ه ᗷ ان هم مقدمات ورود او را ᜡᗬ ه داد و دولت ر ᘍ ه راجر استون هد ᗷ زود درخواست شهروندی او را هم ᣢᘮ ا فراهم کرد. خ ᜛ᗬᖁ ون آم ᗬᖂᗬᖔ تل اه ᜡ ﺴت ᛓ ﺴت چند ا ᙏ توا ᝹ ذیرفتند و مردا ᗺ خرد. ᗷ ᡧᣍ و ᗬᖂᗬᖔ تل از ᝹ کردن مردا ᡧᣎ ث ᙬ ا مﺴ ᗷ عدها ᗷ ان ᜡᗬ دولت ر ᣥ که اجازه ن ᡧᣍ قانو داد ازار، هم ᗷ ﮏ ᘍ افراد در و صاحب روزنامه ᡧᣍ و ᗬᖂᗬᖔ اه تل ᜡ ﺴت ᛓ ا ជ زمان مال ان را برای او فراهم کرد که هم ᜛ اشند، این ام ᗷ » ورک ᗬᖔ نی ست ᛀ و « » بوستون ﻫرالد « ᡧᣍ و ᗬᖂᗬᖔ اه تل ᜡ ﺴت ᛓ را نگه دارد و هم ا اش را در هر دو ندازد. ᚑ شهر راه ب ᣥ را تعلیق کرد که اجازه ن ᡨᣍ در هم مقررا ᗺ دولت جورج بوش اد د که ᘘ ش ت برنامه ᘮᝃ از مال ᡧᣍ و ᗬᖂᗬᖔ های تل ش ᚽ های پرطرفدار منتفع وند. این که ᘘ خش ش ᗺ ازگذاشت تا جدول ᗷ را ᝹ در قانون، دست مردا ᢕᣂ تغی ی ᡧᣍ و ᗬᖂᗬᖔ تل اش را از برنامه استودیوی ᡧᣎ ع ᘍ که استودیوی خودش ᢝᣍ ها ᛴ س قرن ب ᜯ فا ᣤ ه ᘮ ﺴتم ته کرد، پرکند. » ﺴون ᛡ م ᘮ س ی شماره »و « ها ۲۱ ت ᗬ ᡨᣂ جامپ اس « از جمله این برنامه ا ᗷ های پرطرفدار بودند که او ش ᛓ نما که ᘘ ش ᡧ ᢕᣌ شان صاحب چهارم ᣢ ی م ᝹ ا شد. مردا ᜛ᗬᖁ پرطرفدار آم اره ᗖ خش دو ᗺ همزمان از ﺴتم، از ᛴ س قرن ب ᜯ دات استودیوی فا ᘮ ی تول جمله M*A*S*H و L.A. Law ᣤ ب ᘮ ه ج ᗷ ی ᢕᣂ ، سود چشمگ زد. ش از هر غول رسانه ᛴ د ب ᘍ شا ᝹ مردا و ᢕᣂ خودش از تغی ᣆ ای در ع ﺴتم بهره برد. )این درس ᛴ ــــع این صنعت در اواخر قرن ب ᗬᣃ تحوﻻت بود ᡧᣍ کﺴا ᡧ ᢕᣌ درش از اول ᗺ . ث آموخته بود ᘮ درشک ᗺ گری بود که از ᘍ د لم ᘮ که از رادیو و ف ی استفاده کرد. ( موتور محر ᢔᣂ های خ ات، ک این ت ᢕᣂ غی ᣤ فناوری بود و حاﻻ ﺴت محتوای دلخواهش را هر اندازه که ᙏ توا

RkJQdWJsaXNoZXIy MTA1OTk2